יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

מיסוי בין לאומי - מה זה?

כל חברה מצליחה פועלת לא רק בשוק הארצי אלא גם בשוק הבינלאומי. פעילות החברה שלנו בשווקים בין לאומיים דורשות מאתנו ארגון לוגיסטי של משלוחים, מתן שירות לקוחות וגם תשלום מיסים בארץ בה אנחנו משווקים.

לכל מדינה בעולם יש שיטת מיסוי שונה. יש מדינות שדורשות מהמשווקים בהם או מחברות שפועלות בשטחם לשלם מסים. מיסוי זה נקרא גם מיסוי בין לאומי והכוונה שהוא משולם לא רק על ידי אזרחי המדינה אלא גם על ידי אנשים שיש להם חשבונות בנק או פעולות פיננסיות במדינה. מיסוי זה חל במקרים רבים גם על כספים אשר עוברים בירושה מחוץ לארץ.

תכנון מס – למה זה חשוב?

מיסוי בין לאומי
תכנון תשלומי המסים שלנו בארץ ובחוץ לארץ חשובים במיוחד. כאשר אנחנו מתכננים את תשלום המיסים שלנו בצורה נכונה וחכמה אנחנו יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף.

כך למשל כדאי שנתכנן מראש כמה כסף אנחנו מתכננים להשקיע בעסקים שלנו בחוץ לארץ. הסכום שנשקיע ישפיע במידה רבה על סכום המס שנצטרך לשלם. תכנון מס נעשה בדרך כלל על ידי רואה חשבון וגם על ידי עורך דין שמתמחה במיסוי בין לאומי.

עורך הדין יוכל לסייע לתכנן בצורה יעילה את תשלום המיסים שלנו בארץ ובעולם כך שנמלא את החוק במלוא. תכנון מסוג זה יסייע לנו גם לבקש הקלות על תשלום המס בזמן וליהנות ממרווח נשימה גדול יותר מבחינה פיננסית.

אמנה למניעת כפל מס – מה זה?

בעולם בו אנחנו חיים הכלכלה והעסקים הם גלובליים. גלובליות  זו הולידה אמנות רבות בכלכלה העולמית כאשר אחת מהן היא האמנה למניעת כפל מס. אמנה למניעת כפל מס נועדה להבטיח שבעל עסק לא משלם פעמיים בשתי מדינות שונות את אותו המס. המדינה נועדה להקל על בעלי העסקים לנהל את העסק שלהם ולהפיק ממנו רווחים, בלי להפסיד יותר מדי כסף על תשלום מיסים כפולים וגבוהים.

לסיכום, ניתן לומר שזה יכול מאוד להשתלם לנו להתחיל לשווק את הסחורה שלנו גם בחוץ לארץ. הפיכת העסק שלנו לעסק בינלאומי יכולה לסייע לנו ליהנות משגשוג כלכלי וממוניטין טובים. כאשר התדמית של העסק שלנו היא איכותית ומצליחה אין גבול להצלחה שלנו. חלק חשוב משמירה על תדמית זו הוא תשלום המיסים בכל מדינה בה אנחנו פועלים. חשוב שנתכנן את תשלום המס שלנו מראש ולא נחכה לרגע האחרון בשביל לשלם אותו, כי אז אנחנו עלולים לשלם על כך ביוקר.

לקריאה נוספת: http://www.masclopedia.co.il/articles.asp?acID=11

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה