יום ראשון, 1 בפברואר 2015

מהו עורך דין לענייני משפחה ?

כידוע עורכי דין נבדלים זה מזה בשל ההתמחויות השונות שלהם. עורך דין משפחה, בקיצור הוא עורך דין שנותן מענה כולל למחלוקות או בעיות שנוצרות בתוך המשפחה, ושדורשות ייעוץ מקצועי של עורך דין מומחה לענייני משפחה.

עורך דין לדיני משפחה יכול לעסוק בתחומים הבאים: אלימות במשפחה, גירושין, עריכת הסכמי גירושין והסכמי ממון, חלוקת רכוש, ירושה, משמורת, פונדקאות, אפוטרופסות, הסדרי ראייה של ילדים לאחר גירושין או פרידה מבן זוג. מעמדם של ידועים בציבור, מזונות ילדים, נישואים אזרחיים, צוואות, ירושות ועוד.

מה בין בית דין רבני לבית המשפט לענייני משפחה ?


עורך דין משפחה
נתח גדול מעבודתו של עורך דין לענייני משפחה נוגעת להסכמים בין בני זוג כמו הסכמי ממון בעת נישואין, ולהבדיל, גם במקרי גירושין.

עורך דין משפחה יגיש עיקול

צו העיקול רשאי לבקש כל אחד מבני הזוג שיש לו חשד לגבי פעולות שהצד האחר עלול לבצע במסגרת הליכי הגירושין, וניתן לבקש אותו ב-3 ערכאות" בית המשפט לענייני משפחה, בית הדין הרבני או בלשכת ההוצאה לפועל.

כאשר מתקבל צו עיקול על המקבל אותו להודיע לצד השני על קיומו של הצו. לעתים יבקש  בית המשפט בגין הוצאת צו עיקול, הפקדת התחייבות עצמית או ערבויות כלשהן.

2 תגובות:

  1. זה פוסט מאוד שימושי עבורנו. כי יש לנו הרבה עצות וטריקים מתפקיד זה. תודה לך על נתח פוסט זה מדהים. אני טיפים רבים על פלילי עורך דין גם. אם אתה רוצה לדעת יותר על עורך דין פלילי, אנא בקר באתר האינטרנט שלנו.


    www.dok.co.il

    השבמחק
  2. פוסט אינפורמטיבי מאד. נתקלתי בבלוג הזה של נסים את כהן ניסן עו"ד. אפשר למצוא גם שם המון מידע על עורכי דין לענייני משפחה.

    השבמחק