יום שני, 12 בינואר 2015

נזקי גוף ושברים כתוצאה מתאונת עבודה

העבודה שלנו צריכה להיות המקום הכי בטוח בשבילנו, אך לעתים בגלל חוסר זהירות מצדנו או בגלל רשלנות של המעביד שלנו וגם בגלל חוסר מזל מצער אנחנו עלולים להיפצע. תאונת עבודה יכולה להיות אירוע מכריע בחיים שלנו.

כתוצאה מהתאונה אנחנו יכולים לסבול מנכות בלתי הפיכה ומאובדן כושר עבודה. במקרה שהיינו מעורבים בתאונה במהלך שעות העבודה, בדרך אליה או אף בחזרה ממנה הבייתה, כדאי לפנות ולהסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות עבודה מנוסה אשר מתמחה בתביעות של מעבידים ושל חברות הביטוח. גם נזקי הגוף שלנו לא ישאירו אותנו חסרי אונים, אלא יאפשרו לנו לקבל פיצוי הולם.

מה עלינו לעשות אם קיבלנו קרע בכתף בעבודה?

נזקי גוף
כאשר אנחנו סובלים מקרע בכתף כתוצאה מהעבודה שלנו כדאי לנו לפנות לרופא לשם קבלת חוות דעת רפואית. חוות הדעת הרפואית שנקבל בנושא קרע בכתף תוכל לאפשר לנו לתבוע את חברת הביטוח שלנו, את ביטוח לאומי וגם את המעביד שלנו לשם קבלת פיצויים.

קרע בכתף הוא לא פציעה בלתי הפיכה, אך פציעה זו יכולה לגרום לנו להיות משותקים למשך זמן רב כי לא נהיה מסוגלים להזיז את היד והכתף. כתוצאה מהפציעה לא נוכל לעבוד במשך מספר חודשים ונזדקק לתמיכה של הביטוח שלנו או של המעביד שלנו.

האם אנחנו זכאים לפיצוי מהביטוח שלנו בגלל שבר ביד?

אחת מתאונות העבודה הכי נפוצות בשוק העבודה היא שבר ביד. כאשר אנחנו שוברים את היד אנחנו נזקקים לעתים לגבס ובמקרים מסוימים גם לניתוח לשיקום היד ואיחוי השבר.

במקרה ששברנו את היד בזמן העבודה שלנו אנחנו זכאים לפיצוי מחברת הביטוח שלנו ומביטוח לאומי. פיצוי זה יאפשר לנו להתפרנס ולדאוג לכלכלה שלנו במקרה שלא נוכל כל עוד היד שלנו שבורה לעבוד. יד שבורה יכולה לגרום לנו לאובדן כושר העבודה שלנו וגם לאחר שהשבר מאוחה אנחנו יכולים לסבול עדיין מכאבים עזים ביד ומחוסר גמישות בה. במקרה כזה נוכל לפנות לביטוח לאומי לשם קבלת קצבה שתאפשר לנו להתקיים מבחינה כלכלית.

למה כדאי לנו לפנות לעורך דין שמתמחה בדיני עבודה עם נפצענו בעת מילוי התפקיד שלנו?

אם נפצענו בעת מילוי התפקיד שלנו בעבודה ואנחנו סובלים מפציעות שונות וגם מהרבה נזקי גוף או אפילו נזק גופני יחיד, כדאי לנו לפנות לעורך דין אשר תחום המומחיות שלו הוא דיני עבודה. עורך דין שמתמחה בדיני עבודה יכול לעזור לנו לתבוע את הזכויות שלנו מהמעסיק שלנו שנושא בחלק מהאחריות על הפציעה שלנו.

הנזקים שנגרמו לגוף שלנו כתוצאה מתאונת העבודה שלנו יכולה להיות קשים מאוד והם יכולים להגביל את כושר התנועה והניידות שלנו. כאשר הפציעה שלנו פוגעת בעצמאות האישית שלנו, ביכולת שלנו לעבוד וביכולת שלנו לדאוג לעצמנו אנחנו חייבים לקבל פיצוי כספי בשביל שנוכל לשכור עזרה מקצועית ולהתקיים בכבוד.

>> זקוקים לסיוע מקצועי בנושא? היכנסו לאתר משרד עו"ד בירן כאן >> https://www.biran-law.co.il/

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה