יום שלישי, 27 בינואר 2015

אזרחות רומנית- מבוקשת על-ידי ישראלים

מאז שנת 2007 בה הפכה רומניה לחברה מלאה באיחוד האירופי, הפכה האזרחות הרומנית למצרך מבוקש בקרב בני וצאצאי ילידי רומניה שעלו ארצה.

העובדה שרומניה חברה באיחוד מקנה את כל הזכויות, האפשרויות והבונוסים שיש לכל אזרחי האיחוד. סטודנטים יכולים ללמוד במוסדות הממלכתיים חינם אין כסף (כמקובל באירופה), אנשים יכולים לעבוד, לפתוח עסקים ולנוע בחופשיות ממדינה אחת לאחרת. הכפר הגלובלי של האיחוד האירופי פתוח כלל מי שיש לו אזרחות אירופאית.

מספר הבקשות לאזרחות רומנית עלה מאוד במשך השנים. האפשרויות וההזדמנויות קורצות להרבה ישראלים שיש להם זיקה רומנית כלשהי ובשביל לבדוק אם מגיעה להם אזרחות כל מה שהם צריכים לעשות זה לפנות לעו"ד לענייני רומניה שמבין ברזי הגשת הבקשה ומסוגל, אחרי תהליכים שונים לקבל עבורכם את האזרחות הרומנית המיוחלת.

בארץ פועלים מספר עורכי דין בתחום הפועלים גם ברומניה וגם בארץ לצורך הגשת הבקשה לאזרחות רומנית.

מי זכאי לאזרחות רומנית ?

אזרחות רומנית
חוק האזרחות הרומני קובע מי זכאי לקבל אזרחות רומנית וכל בקשה כפופה לחוק ולסעיפיו השונים.
אזרחות רומנית תינתן לאדם שנולד ברומניה, במקרים מסוימים גם למי שאומץ ע"י בעל אזרחות רומנית, או כאלה שאזרחותם ניטלה מהם כאשר עלו ארצה. (נדרש ויתור על האזרחות לטובת אזרחות ישראלית).
חוק האזרחות הרומני קובע כי אלה שעלו ארצה מרומניה וניטלה מהם אזרחותם הרומנית, הם וצאצאיהם יכולים להגיש בקשה להשבת האזרחות הרומנית, וכאשר יקבלו אותה גם צאצאיהם יכולים להגיש בקשה לאזרחות רומנית.

איך מגישים בקשה לאזרחות רומנית ?

בקשה לאזרחות רומנית ניתן להגיש גם באופן עצמאי, אבל אין ספק כי עו"ד רומניה אזרחות שמתמצא בהגשת בקשות ויש לו ניסיון בהליך עצמו, כולל בקיאות בכל המסמכים שעליו להגיש בצירוף לבקשה, הוא הכתובת להגשת בקשה לאזרחות רומנית. עו"ד רומניה אזרחות יודע בדיוק אילו מסמכים יש להשיג, איך להשיגם וגם פועל ברומניה עצמה, מול הועדה של משרד המשפטים הרומני שהיא זו שמאשרת או לא מאשרת את בקשת האזרחות הרומנית.

רק עו"ד רומניה לאזרחות רומנית ידע מה לעשות !

אחת הבעיות הסבוכות בפניהן עומדים הרבה צאצאים של בני רומניה שמבקשים בקשה לאזרחות, היא חוסר הימצאותם של מסמכים, או עדויות על מוצאם הרומני. ברומניה של בין המלחמות לא כל הניירת הגיעה לאן שהיא הגיעה ויש גם חסר או חסר בתיעוד של פרטים לגבי אזרחים, משום כך אחת המשימות החשובות ביותר העומדות בפני עו"ד רומניה לאזרחות רומנית היא להשיג כל מסמך, המעיד על הזיקה הרומנית של מבקש הבקשה.

עו"ד רומניה לאזרחות רומנית יבדוק את זכאותכם לאזרחות רומנית, יבקש מכם או ישיג עבורכם מסמכים רשמיים המעידים על הזיקה שלכם לרומניה, למשל כמו תעודת לידה של סבתא ברומניה , כמו כן מסמכים מהרשויות השונות. צילום מאושר של דרכון ותעודת זהות ישראלית, תעודת יושר מהמשטרה ועוד.

המסמכים חייבים להיות ברורים, עדכניים ומתורגמים ומאומתים ע"י נוטריון. כל מסמך שהוצא מחוץ לרומניה, חייב להיות מתורגם לרומנית ומומלץ להיעזר בדובר רומנית שוטפת. קיומם של כל המסמכים יתרום להגשת הבקשה וחסר של אחד מהם עלול לגרום לדחייתה.

>> לפרטים ומידע נוסף על קבלת אזרחות ודרכון רומנים, לחצו כאן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה