יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

גירושין ותהליך הפרידה בין בני זוג

ברכות הנישואין ושמחת הנישואין של כל אחד ואחת מאתנו ביום החתונה הן רגע מכונן בחיינו. מעטים מאתנו מדמיינים שאת האירוע הזה יחליף במרוצת השנים יום לא פחות מכריע וגורלי בחיינו – יום קבלת הגט.

מה גורם לזוג להיפרד? לכל זוג סיבותיו האישיות לפרידה ולגירושין. תהליך הפירוק של המשפחה שלנו הינו תהליך לא פשוט, רווי סבל ודמעות לנו ולילדנו. סבל זה הוא עמוק מאוד ולוקח שנים רבות עד שפצע זה מגליד (אם בכלל). למורכבות הרגשית של הליך הגירושין מתווסף ההליך המשפטי של חלוקת הרכוש המשותף וקביעת משמרות הילדים.

עורך דין גירושין יוכל לעזור ולתמוך בנו בתקופה רגישה זו ולאפשר לנו להגן על האינטרסים שלנו, גם כאשר אנו חשים תחושה עמוקה של אובדן, כעס וחוסר אונים.

למה כדאי לנו לפנות לעורך דין גירושין?

עורך דין גירושין
הליך גירושין מהווה תקופה רגישה מאוד בה אנחנו יכולים לחוש מצוקה אישית.

אל מול השינויים הרבים שמתחוללים בעת זו בחיינו (עזיבת הבית, מציאת מקום מגורים חדש) עלינו להיעזר בכל עזרה שניתן. עורך דין ענייני גירושין יוכל להיות לנו לעזר ממשי שיסייע לנו במציאת הנתיב הנכון לשיקום חיינו.

עורך דין זה יסייע לנו לתבוע את הזכויות שלנו ולהילחם עליהם בבית המשפט. בזכות הסיוע המשפטי נוכל להתחיל עם בסיס כלכלי יותר טוב את תהליך שיקום המשפחה שלנו ואת תהליך השיקום האישי שלנו.

גירושין מהווים טראומה אישית ועלינו לתת לעצמנו זמן להחלים מטראומה זו ולאחות את השברים.

איך הוא יוכל לעזור לנו במקרה של גירושין?

עורך דין גירושין יוכל לסייע לנו מאוד במקרה שבו החלטנו להתגרש. תחום ההתמחות של עורך דין זה הוא דיני אישות ודיני משפחה. פירוק הסכם נישואים וחיי משפחה כולל בחינה מחודשת של חלוקת הנכסים המשותפים שלנו ובחינה של הסדרי הראייה שלנו עם הילדים. אם אנחנו רוצים לדאוג לכך שכל האינטרסים שלנו ישמרו בבית המשפט אנחנו חייבים לדאוג לכך שנקבל ייצוג הולם שיציג אותנו באור חיובי בפני הרכב השופטים – שעתיד לחרוץ את גורלנו.

האם הוא יעזור לנו להיפרד יפה מבן או בת הזוג שלנו?

גם כאשר נפלה ההחלטה בדבר גירושין, אנחנו יכולים להפוך את הליך הפרידה ליפה ולאו דווקא להליך של השמצות הדדיות עם בן או בת הזוג שלנו. עורך דין גירושין יוכל לסייע לנו לסיים את קשר הנישואים שלנו בצורה שלא תותיר בנו ובילדים שלנו צלקות רבות מדי.

על ידי חתימה על הסכם משמורת הוגן וחלוקת הרכוש שלנו באופן שווה נוכל להתמודד עם הליך הגירושין והפסקת הקשר בצורה טובה יותר. הגעה להבנות הדדיות עם הגרוש הגרושה שלנו יאפשרו לנו להתחיל את הפרק החדש בחיים שלנו ללא משקעים מיותרים מהעבר.

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. שמי, מאטרונא צ'ארנא, טופס, תל אביב-יפו אחרי 12 שנות נישואים, אני ובעלי הסתכסכו במריבה אחת או אחרת עד שעזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם לעולם. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צערים וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אוסגידה יכול לעזור לחזור לשעבר במהירות . אז הרגשתי שעלי לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו היום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. ואז מאותו יום, נישואינו היו חזקים יותר ממה שהיה לפני כן, הכל בזכות ד"ר אוסגיד. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אוסגידא היה גלוי כישוף אמיתי וחזק שתמיד אתפלל שיחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בזמן הצרה, אם אתה כאן ואתה זקוק לאקס שלך חזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה עוד, צור קשר עם גלגל האיות החזק הזה עכשיו. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp בטלפון +2349014523836
    או viber +2349014523836

    השבמחק
  3. היי, אני לאה גרבי, אני כאן כדי להפיץ את הבשורה הטובה הזו לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מוטרדת כשאהבה שלי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור אלאבה השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך להשיג עבודה בחברה גדולה מאוד. הוא פשוט אמר לי שהגעתי למקום הנכון שאקבל את משאלת ליבי ללא כל תופעות לוואי. הוא אמר לי מה עלי לעשות אחרי שזה נעשה, ביומיים הקרובים, אהבתי התקשרה אלי בטלפון ואמרה לי תירוצים לחיות לפני עכשיו ובשבוע שלאחר מכן אהבתי התקשרה אלי להתפלל לסליחה, הייתי הוזמנתי לראיון בחברה המועדפת עלי נדרשתי לעבוד כמפקח. אני כל כך שמח ומום שאני צריך להגיד לכל העולם על האופן שבו ד"ר אלאבה עוזר לי להעניק ללב שלי טיפול. ד"ר אלאבה הוא מומחה בכל מיני כישופים וקסמים טובים. אם אתה זקוק לעזרה כלשהי, פנה לד"ר אלאבה בכתובת הדוא"ל הבאה: dralaba3000@gmail.com
    אני מאחל לך את הטוב ביותר

    השבמחק