יום רביעי, 14 בינואר 2015

חשיבות כתיבת צוואה ומה התנאים לקיומה?

כל אחד מאתנו אוהב לחיות עם האשליה שהחיים שלנו ימשכו לנצח. אף אחד לא אוהב מה יקרה ביום אחרי שנמות – מה יהיה עם האנשים שאנחנו אוהבים ועם הרכוש שלנו. אם אנחנו רוצים לשלוט על מה שיקרה עם הרכוש שצברנו ועבדנו בשבילו קשה כל החיים שלנו אנחנו חייבים לכתוב צוואה.

כתיבת צוואה בעזרת עורך דין צוואות תאפשר לרצון של להתקיים גם לאחר מותנו. בשביל שהצוואה תהיה חוקית בעיני בית המשפט אנחנו חייבים להקפיד שהיא תהיה חתומה על ידי נויטרון ועדים וגם על ידי עורך דין מומחה.

למה כדאי לנו לפנות לעורך דין צוואות?


עורך דין צוואות
כדאי לנו מאוד לפנות לגורם מקצועי בעל ניסיון בתחום - עורך דין שמתמחה בכתיבה של צוואות יסייע לנו להסדיר בצורה חוקית מה יקרה לרכוש שלנו לאחר מותנו. צוואה אשר נכתבה על ידי עורך דין קבילה כמעט במאה אחוז מהמקרים בבית המשפט.

היתרון של פנייה לעורך דין לשם כתיבת הצוואה שלנו הוא שהיא יכולה לאפשר לנו לעגן בצורה חוקית וחוזית את הרצונות שלנו. באמצעות הצוואה נוכל להחליט האם הבעלות על הדירה שלנו תעבור לכל הילדים שלנו או רק לילד אחד.

נוכל להחליט איזה אחוז מהכספים שלנו כל אחד מהילדים יקבל ונוכל גם להחליט שאנחנו לא רוצים להוריש את הרכוש שלנו לילדים שלנו אלא לקרובי משפחה אחרים או עמותות צדקה.

למה חשוב לכתוב צוואה?

חשוב מאוד לכתוב צוואות - כתיבת הצוואה חשובה במיוחד עבור האנשים שחשובים לנו. כאשר אנחנו כותבים צוואה אנחנו למעשה אומרים למי אנחנו רוצים שהרכוש שלנו יעבור. עורך דין צוואות יוכל לאפשר לנו לנסח את הצוואה כך שהאנשים הכי קרובים לנו ייהנו מהרכוש שלנו.

כך נוכל להבטיח את הביטחון הכלכלי של הילדים שלנו לאחר מותנו. ללא כתיבת צוואה כל הרכוש יתחלק באופן שווה בין כל הילדים שלנו. כאשר אנחנו כותבים צוואה אנחנו יכולים להוריש חלק מהרכוש גם לאחים שלנו ולחברים קרובים שלנו.

איך הוא יעזור לנו לתבוע את שמגיע לנו מצוואת הורינו?

עורך דין צוואות יוכל לעזור לנו גם במקרה שבו אנחנו רוצים להוציא לפועל או לממש את הצוואה של ההורים שלנו. במקרה בו אנחנו רוצים לקיים את צוואת הורינו אנחנו חייבים לפנות לעורך דין מומחה שיעזור לנו בכך. עורך הדין יסייע לנו לחלק את הרכוש כפי שהצוואה מורה. כך נקיים את הרצון האחרון של ההורים שלנו.

במקרה שבו אנחנו מאמינים שהצוואה לא אמינה או לא הוגנת נוכל לפנות באמצעות עורך הדין לבית המשפט ולערער על הצוואה ולטעון שהיא לא חוקית. כך נוכל לתבוע את מה שמגיע לנו לפי חוק וליהנות מהרכוש שגם לנו יש זכויות עליו.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה